Obserwatorzy

niedziela, 14 czerwca 2020

Dzień za dniem...

Nie wiem kiedy, nie wiem jak, ale nastał czerwiec, czas goni nieubłaganie.
Każdego dnia coś się dzieje, dobrze, że pogoda już się ustabilizowała i mogłam ogarnąć mój tarasik:





Nawet udało mi się zrobić poidełko dla owadów, z którego korzystają ptaki i nasze koty:


Teraz będę mogła dziergać na świeżym powietrzu w otoczeniu przyrody.

Powstała kolejna zawieszka:




Coraz bardziej podoba mi się zabawa kolorami😁.
Lato za progiem, więc ja także zaczęłam coś w letnim kolorze:


Co to będzie pokażę za jakiś czas.

Nie zaniedbuję także mojego domku, już nie mogę się doczekać kiedy skończę kolejną kartkę, a jeszcze troszeczkę mi zostało:




Znajduję także chwile na czytanie:


Wspaniała książka, wiele przemyśleń, refleksji po jej przeczytaniu.

Stało się tradycją, że piszę w niedzielę, może czas to zmienić, bo za dwa tygodnie w niedzielę pracuję ☹️.
Na dzisiaj koniec, idę delektować się kawą przy śpiewie ptaków😘.

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających, do następnego razu.

Małgosia.




6 komentarzy:

  1. Pracowicie u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię mieć zajęte ręce, a jak z tego coś wyjdzie fajnego, to się cieszę 😁. Pozdrawiam Cię Kasiu cieplutko.

      Usuń
  2. Urocze miejsce do dziergania masz na tarasie. Bardzo lubię filetowe serca. To jest bardzo efektowne. Dziergasz na pewno jakąś bluzeczkę lub narzutkę. Domek już prawie cały widoczny , gratuluję postępu. Pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Marysiu miejsce urocze, aż chce się tam spędzać każdą wolną chwilę 😁. Rozpoczęta robótka, to będzie jeszcze coś innego, proszę o cierpliwość. Pozdrawiam serdecznie🌞

      Usuń
  3. Śliczne serducho:).Zazdroszczę tego miejsca do dziergania na świeżym powietrzu,bardzo mi brakuje choćby maleńkiego balkonu.Fajnie ,że wreszcie jest ciepło,przyjemnego dziergania na tarasie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się tam przebywać, jak najczęściej, to miejsce sprzyja pracy twórczej 🤩. Pozdrawiam i macham z Tarasiuk❤️

      Usuń