Obserwatorzy

niedziela, 1 marca 2020

Woreczek bieliźniany nr 29 - urodzinowy❤️.

Co można podarować ukochanej kobiecie, która ma prawie wszystko?
Okazało się, że woreczka bieliźnianego jeszcze nie ma 😁.
Z takiej okazji musiał być szczególny hafcik, po burzy mózgów decyzja zapadła:


Ten kolor i ten wzór i zaczęłam stawiać krzyżyki:




 Troszeczkę żmudnie mi to szło:



 Jednak wytrwałość górą:




 Udało się 😍:


Wykańczanie też zajęło kilka chwil:


I oto jest gotowy, jeszcze tylko pakowanko



Prezent u osoby obdarowanej, mam nadzieję, że będzie służył, jak najlepiej.


W tym roku trochę wolno idzie mi czytanie, nie wiem, czy to niemoc, czy książki za grube😂.


Druga część równie interesującą, jak pierwsza, każdy z Nas boryka się z problemami, ale są tacy, którzy z premedytacją ich przysparzają.
Życie nigdy nie jest czarno-białe.

Na koniec troszeczkę kolorów, to mój domek dłubany od lat😁:





Pierwsza marcowa niedziela troszeczkę słoneczna, odrobinę wietrzna, ale w miarę ciepła, a na zakończenie zaczyna padać☹️.
Jeszcze chwila odpoczynku przy popołudniowej kawie i trzeba zacząć przygotowania do nadchodzącego tygodnia.

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających i do następnego razu 🤗😘.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię Twoje woreczki . Ten jest super jak każdy . Ja ostatnio też mniej czytam , czekam na wiosnę 🌷. Udanego tygodnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny woreczek i super pomysł na prezent
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft zdobi ten woreczek !

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczek uroczy, a kolory w chatce jak na wiosnę przystało :)

    OdpowiedzUsuń