Obserwatorzy

niedziela, 13 listopada 2022

Ciepłe łapki, ciepłe uszka 😁

 Choć listopad jeszcze nas rozpieszcza, to za chwilę powieje chłodem, więc trzeba się zabezpieczyć. Zapasów włóczkowych u mnie dostatek, to narzuciłam na druty oczka i zaczęłm dłubać mitenki:






Oczywiście musiały być na sznurku, żeby trzymały się właścicielki🤣.



Powędrowały do nowej właścicielki, jako prezent urodzinowy ❤️:



Tutaj już na łapkach, które będą grzały😁.

W łapki ciepło, a co z główką🤔

Zostało jeszcze włóczki, więc...



Powstaje opaska, będzie ciepło w uszka, a i fryzura będzie zachowana😁:








😱 Jeszcze jedno zdjęcie z mitenkami mi się wepchało😁.



Zapakowane i oddane😁.
Mam nadzieję, że właścicielka nie zmarznie tej jesieni.



Uśmiecha się, to chyba zadowolona 😁. 

Teraz przerwa na inne przyjemności:


Książki, to złodziejki czasu, ale nie jest, to czas stracony😁.
Nawet autorki bestsellerów mają swoje problemy, wyjawia je każda z nich.
Myślałam, że tylko ja jestem taka zafiksowana na punkcie książek, a tu niespodzianka:


Frania czytelniczka😁.

Jeszcze jedną niespodzianka mi się trafiła, mój grudnik zakwitł przed czasem:





W taką mglistą i szarą niedzielę aż miło popatrzeć na takie kolory😍.

I to by było na tyle 😁.

Pozdrawiam cieplutko i jesienne Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 😘❤️👋.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Fantastyczny komplecik udziergałaś i właścicielce pasuje genialnie! Kicia urocza;-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet. Bardzo mi się podoba. Jak grudnik zaczyna kwitnąć to moje myśli krążą wokół świąt. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń