Obserwatorzy

niedziela, 19 grudnia 2021

Kocyk dla Zosi❤️

 Kolejne dziecko wytęsknione, wyczekane przyszło na świat 😍. Koleżanka z pracy została ciocią. Już wcześniej zaczęłam robić kocyk, ale jakoś schodziło mi z jego skończeniem:



Aż mnie naszło i udało się odciąć nitkę w dniu urodzin Zosi😁.

Kocyk zrobiłam wg wzoru na chustę Bruinen Jaśmin Räsänen, wcześniej tym wzorem zrobiłam kwadratowiec córci.

Robiło mi się bardzo dobrze, bo już wcześniej rozpracowałam  wzór.

Wykonałam go z włóczki dla dzieci: soft Alize happy baby, w dwóch kolorach: różowym i białym.

Efekt końcowy bardzo mi się spodobał😁:








Odrobinę dylematów miałam przy zakończeniu, ale zdecydowałam się na bogatszą wersję:


A wszystko to dzięki mojej niezawodnej pomocnicy Lucynce😁:



To miło mieć towarzystwo przy pracy 😁.

W wolnych chwilach podczytuję, tym razem opowieść oparta na historii rodzinnej:


Niesamowita historia z tajemnicą w tle.

Losy ludzkie mogą się niesamowicie zagmatwać, ale ,jak zawsze miłość zwycięża.

Na dzisiaj  tyle, pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających 😘

Do następnego postu 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Cudny kocyk... maleńka będzie ślicznie opatulona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Po prostu piękny! Wiele razy czytałam na grupie na FB, że koleżanki przerabiają wzór na chustę na wzór na kwadrat - tu widzę, jak to pięknie potem wygląda! Dziękuję za polecenie kolejnej ciekawej książki :)

    OdpowiedzUsuń