Obserwatorzy

niedziela, 25 kwietnia 2021

Wiosenny płaszczyk🌺

 Jakiś czas temu poproszono mnie żebym zrobiła kilka ciuszków dla małej panienki.

Bardzo chętnie się zgodziłam, ale poza tym, że dziewczynka ma 4 latka nie dowiedziałam się nic, więc zaczęłam robić na ślepo. W internecie wyszukałam rozmiarówkę i metodą prób i błędów udało mi się wydziergać coś takiego:




Zdjęcia przekłamują, bo kolor nie tak ładny, a szkoda, chyba bardziej zbliżony do tego:




Tutaj jeszcze bez guzików i z dylematem, czy kołnierzyk, czy stójka, a może kaptur, podejść było kilka i w końcu stanęło na kołnierzyku, który zszywając można przekształcić w stójkę.

Poszperałem w przydasiach i znalazłam maleńkie ozdóbki, dużo gorzej było z guzikami, ale sobie poradziłam i ogólnie wyszło nieźle 😁.



Rękawki zrobiłam po całości francuzem, bo gdy będą za długie można je zawinąć w zgrabny mankiecik i lekko je podcięłam, żeby ładniej się wszyły:



Cały korpus zrobiłam w jednym kawałku, bezszwowo:



I gotowe🤩

Teraz zabieram się za sukieneczkę, i znów sprawa do przemyślenia: sukienka, albo tunika, a może dwa w jednym, czas pokaże.


Jako odskocznia -  książka😁.



Trochę sensacji, sporo historii, wartka akcja, wątek miłosny, czyta się z chęcią.

Bardzo lubię książki tej autorki😁.

I to by było na tyle tej słonecznej niedzieli☀️🌤️.

Pozdrawiam Wszystkich do mnie zaglądających do miłego w następnym poście 👋👋👋😘.

Małgosia.

10 komentarzy:

  1. Piękny płaszczyk. Pozdrawiam serdecznie Zosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze wdzianko! Czuć wiosnę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️. U nas raczej przedwiośnie😁.👋👋👋

      Usuń
  3. Wyszło super! Trudno robi się "na oko" nie mając w pobliżu modelki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, oj, bardzo trudno. Pozdrawiam cieplutko 😁.

      Usuń
  4. Cudo! Ale Ty już o tym wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio przeglądałam wzory dla dzieci , bo dla wnusi tylko zrobiłam kocyki i poduszki. Być może i ja coś wydziergam. Piękny wzór i fason Twojego płaszczyka , a dodatki urozmaiciły i dodały wiele uroku. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ❤️, bardzo wdzięcznie robi się takie ciuszki dla maluszków 😁. Pozdrawiam cieplutko 😍.

    OdpowiedzUsuń