Obserwatorzy

niedziela, 5 kwietnia 2020

Śpiewająco i pracowicie.

Moje poranki zaczynają się od śpiewu ptaków, żeby je zatrzymać na dłużej właśnie z takim motywem zrobiłam zawieszki:





Na ostatniej fotce u mojej koleżanki Tosi.
Ptaszki zawróciły mi w głowie i powstały następne:





Ten ptaszek faktycznie jest błękitny, aparat nie zawsze pokazuje oryginalny kolor.
Bawiąc się kolorami wydziergałam takie ptaszki:




W realu wyglądają o wiele ciekawiej 😁.

Powoli też stawiam krzyżyki w moim domku:




Prawie nie czytam, chyba jest to reakcja na stres, ale za to dobrze idzie mi szycie na maszynie. Ostatni tydzień spędziłam na urlopie zaplanowanym w styczniu, jak co roku miało być odgruzowanie🤣 domu na wiosnę. Jednak w tym roku nie to było mi w głowie, bo szyłam maseczki, zaczęłam jeszcze przed urlopem:



Pomyślałam o moich koleżankach w pracy, bo One najbliżej klientów i muszą być bezpieczne. Maseczki z materiałów nadających się do prania, więc powinny ich mieć więcej, więc zaczęło się wyszukiwanie materiałów w czeluściach szafy:




Zawsze to przyjemne otaczać się kolorami.
W prezencie Gwiazdkowym od Syna dostałam maszynę i właśnie teraz mogłam ją wykorzystać:



Zosia (tak nazywa się maszyna, mam dwie Zosie, druga to manekin) zabrała się do pracy, a ja razem z nią:







Gdy zabrakło mi gumek zaczęłam szyć maseczki z troczkami:



Zajęło mi to trochę czasu, ale wiem, że zrobiłam coś pożytecznego.
Zaopatrzyłam swoich najbliższych, przyjaciół, trochę poszło do szpitali, 150szt to niewiele, ale zawsze coś.
Jutro wracam do pracy, umyłam tylko dwa okna, mimo to słonko zagląda także w te brudne, resztą zajmę się w wolnej chwili, najważniejsze, że jesteśmy zdrowi, czego i Wam życzę ❤️

Pozdrawiam wiosennie i cieplutko😍.

Małgosia.

3 komentarze:

  1. No maseczki duuuża rzecz :) brawo Ty , bezpiecznej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka prześliczne . Nowa maszyna sprawiła się na medal. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. ВСЕ ПРОЧИТАЙТЕ НАСТОЯЩЕЕ ОТЗЫВ О том, КАК Я ПОЛУЧИЛ СВОЙ КРЕДИТ ОТ КОМПАНИИ LEGIT И ДОВЕРЕННОЙ КРЕДИТНОЙ СРЕДИ Меня зовут Kjerstin Lis, я искал кредит для погашения своих долгов, все, кого я встречал, мошенничали и брали свои деньги, пока я наконец не встретил мистера Бенджамина Брейл Ли Он смог дать мне кредит в размере 450 000 рублей. Он также помог другим моим коллегам. Я говорю как самый счастливый человек во всем мире сегодня, и я сказал себе, что любой кредитор, который спасает мою семью от нашей бедной ситуации, я скажу имя всему миру, и я так счастлив сказать, что моя семья вернулся навсегда, потому что я нуждался в кредите, чтобы начать свою жизнь заново, потому что я одинокая мама с 3 детьми, и весь мир, казалось, висел на мне, пока я не имел в виду, что БОГ послал ссудодателя, который изменил мою жизнь и член моей семьи, БОЖИЙ кредитор, мистер Бенджамин, он был Спасителем БОГом, посланным для спасения моей семьи, и сначала я подумал, что это будет невозможно, пока я не получу кредит, я пригласил его к себе в семью -все вечеринка, от которой он не отказался, и я посоветую всем, кто действительно нуждается в кредите, связаться с г-ном Бенджамином Брейлом Ли по электронной почте (lfdsloans@outlook.com), потому что он самый понимающий и добрый кредитор. когда-либо встречал с заботливым сердцем. Он не знает, что я делаю это, распространяя свою добрую волю ко мне, но я чувствую, что должен поделиться этим со всеми вами, чтобы освободить себя от мошенников, пожалуйста, остерегайтесь подделок и свяжитесь с правильной кредитной компанией. com или whatsapp + 1-989-394-3740. ,

    OdpowiedzUsuń