Obserwatorzy

niedziela, 15 września 2024

Małe, a cieszy 😁

 Był taki moment tego lata, że przyjemnie robiło mi się serwetki i powstał taki drobiażdżek:


Takie nic, a cieszy, chociaż był moment, że chciałam spruć🤔:




Dopiero po praniu, krochmalenie i prasowaniu okazało się, że jest bardzo ciekawa:








Jeszcze kilka mam do pokazania, a teraz rozpoczęłam już sezon jesienno-zimowy, będzie trochę czapek, kominów, mitenek, szali i swetrów także 😁.

W ramach relaksu czytam:


Pierwsza część zapowiada się ciekawie, kilka dni w wiejskiej ciszy może odmienić życie i postrzeganie świata 🤔.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 ☘️ ❤️ 😘.

Małgosia.








2 komentarze:

  1. Śliczna serwetka. Prasowanie i krochmalenie nadaje uroku. Czekam na jesienne projekty. Pozdrawiam Małgosiu serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń