Obserwatorzy

niedziela, 8 września 2024

Na pierwsze chłody🍂🧣

 Podobno dzisiaj ostatni dzień upałów🤔, więc czas pomyśleć o przygotowaniach do jesieni, może to nie do końca jesienne kolory, ale...


Włóczka z recyklingu, kiedyś też była to czapka i komin, ale teraz w innym wydaniu😁. Jak to u mnie pomysł rodził się w bólach:



Ale w końcu się udało 😁:








Kolejne pomysły już w realizacji, będzie w czym przebierać i ubierać😁.

Chyba idzie jesień, bo nasza Lola szykuje sobie nowy apartament:


Chyba muszę jej wydziergać jakiś kocyk🤔.

Między prawym, a lewym oczkiem czytam:


Od lat marzy mi się wypoczynek w Bieszczadach, dzięki tej książce poznałam cząsteczkę tamtej przyrody i historii. Nawet znalazłam na FB Nadleśnictwo Baligród i teraz każdego dnia jestem tam i podziwiam i podam w zachwyty😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 😘 ☘️ ❤️.

Małgosia.

1 komentarz:

  1. Bonita segunda oportunidad y el color es muy favorecedor. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń