Obserwatorzy

niedziela, 1 września 2024

Torby - torebisie🛍️👜

 Od czasu do czasu siadam do maszyny i coś mi tam wychodzi😁. Ostatnio torby, z tego co mam pod ręką, obcięte nogawki spodni, a tym razem sztruksowa spódnica, która się znudziła:


Przyjaciółka stwierdziła, że w niej nie chodzi, ale może ją nosić i tak powstała rajzentasia do pracy:






Trochę kieszeni, z dłuższym paskiem i krótszymi uszami, taka praktyczna i podręczna😁.

Żeby nie było jej smutno, to do szyłam torebisie na przydasie, bo przyjaciółka robótkuje i z pewnością takie woreczki się sprawdzą🤔:





Mniejsza na jednego kokonka 😁.





Większa na dwa, albo inne włóczki😁.

Cała trójka poleciała do nowej właścicielki.

Już nowe torby chodzą mi po głowie, pewnie za jakiś czas siądę do szycia 🤔.

Dzisiaj pierwszy dzień września i u mnie już widać nadchodzącą jesień, choć meteorolodzy zapowiadają gorący tydzień:




Dzisiaj cieszmy się słoneczną niedzielą😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 😘 ☘️ ❤️.

Małgosia.


4 komentarze:

  1. Super torba!Torebeczki na młoteczki też z pewnością się przydadzą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyjaciółka dostała i bardzo zadowolona 😁

      Usuń
  2. Zdolniacha z Ciebie. Wszechstronnie utalentowana. Torebka i torebusie świetne. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ❤️, staram się 😁, lubię robić coś z niczego, wykorzystuję zapasy i zbieram kolejne. Pozdrawiam cieplutko 🌞🍀

    OdpowiedzUsuń