Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2024

Chusta Przedwiosna od Heklowane Rękodzieło ☘️

 W największe upały udało mi się skończyć chustę, którą zaczęłam dawno temu:


Włóczkę i wzór dostałam od mojej przyjaciółki Ewy, tylko z robotą troszeczkę się opóźniłam:






Nawet Lucynka miała udziały w dzierganiu:










Chusta lekko się przewietrzyła na tarasie😁.

Teraz do akcji wkroczyła Zosia:




Kolejna chusta gotowa, wzór bardzo twórczy, robiłam go z wielką przyjemnością😁.

Następne chusty w trakcie i na szydełku i na drutach, a kolejne w planach.

W międzyczasie czytam:


Książka bardzo ciekawa, pełna ciekawych faktów historycznych. Sydonia von Bork, to bardzo fascynująca kobieta, przerosła swoje czasy, a i we współczesnych by się odnalazła🤔.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 ☘️ ❤️ 😘.

Małgosia.


2 komentarze:

  1. Piekna chusta, taka niezwykla pozdrawiam I gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta cudna, ciekawy wzór i moje ulubione kolory :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń