Obserwatorzy

niedziela, 9 czerwca 2024

Groszek z marchewką 🥕🥕🥕

 Teraz mam fazę na podkładki, a wzięło się z tego, że mam spory zapas bawełny, kordonków i innych przydasi, ciągle je przekładam, więc trzeba to ogarnąć i tym razem powstały w kwadracie:


Ja, to u mnie bywa nie mogłam się zdecydować na wzór, oczywiście nie obyło się bez prucia 😁, ale w końcu decyzja zapadła:




Kolory okropnie przekłamane, ale praca szła szybko:




Trochę je podkrochmaliłam, bo były bardzo wiotkie i są gotowe do umilenia picia kawy lub herbaty:











Konfiguracji wiele, a to przecież tylko trzy kolory:


Następne podkładki w produkcji, a może większe pod talerze🤔.

Łapiąc oddech, czytam:


Czy jesteśmy bezpieczni we własnym domu, na zamkniętym osiedlu? Czy warto kłamać? Czy można wierzyć innym? Czytając tę książkę warto się nad tym zastanowić.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 ☘️ ❤️ 😘.

Małgosia.

2 komentarze: