Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2024

Chusta Thea wg wzoru Anny Marii Orawskiej❤️.

 Kolejna chusta z serii piórkowej, przyjaciółka podrzuciła mi wzór, więc trzeba było przetestować😁:


Początek, jak zawsze ekscytujący:




No i poleciało:



Jeszcze pranie i blokowanie:




A teraz do akcji rusza Zosia:




Pakowanie i idzie w świat:



Już mam pomysł na następną, a może szal🤔.

W tym roku posadziłam na tarasie taką szałwię:


Udało mi się też troszeczkę poczytać:


Niby angielska wieś, powinna być sielska, a w rzeczywistości szara, pełna duchów przeszłości,nawet lekko paranoiczna. Pomimo tego czyta się bardzo dobrze, jeszcze sięgnę po książki tej autorki 

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 ☘️ ❤️ 😘.

Małgosia.



3 komentarze:

  1. Maravillosa.
    Me gusta mucho tejer, pero me veo incapaz de hacer algo tan bonito. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ❤️, odrobina cierpliwości i można się nauczyć, to tylko prawe i lewe oczka😁. Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta wyszła piękna! Delikatna, zwiewna, a wzór jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń