Obserwatorzy

niedziela, 17 stycznia 2021

Sercowe zawieszki❤️

 Gdzieś zawieruszyły mi się małe szydełkowe wytwory rąk własnych, ale przy szukaniu innych przydasi trafiłam na nie.

Usztywniłam, dodałam sznureczki i już mogą zdobić dom, albo być malutkim prezentem od serca😍.


To tylko 11 cm, a ma swój urok 😁




A może czerwone:







U nas dzisiaj piękna pogoda, choć mroźno, przy okazji zdjęć robótkowych udało mi się zrobić jeszcze takie:




Już dawno w naszej okolicy nie widziałam balonów, a dzisiaj taka niespodzianka.

Jeszcze jedna niespodzianka, dawno nie widziana:


Bo co to za zima bez sopli 😁.


W przepastnym fotelu z pachnącą herbatką bardzo przyjemnie czyta się ciekawą książkę:



Dalsze losy rodziny cukierników i ich przyjaciół, życie kołem się toczy i wszystkie drogi prowadzą do Gutowa, nawet z końca świata.

Jak ten czas leci, to już trzecia niedziela w tym roku.

Dni coraz dłuższe, lada dzień zawita wiosna😁, czas pomyśleć o lżejszych robótkach.

Jeszcze się podelektuję niedzielnym popołudniem i czas przygotować się do kolejnego tygodnia.

Pozdrawiam cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego spotkania w następnym poście 👋😘❤️.


Małgosia.



1 komentarz:

  1. Serduszka małe , ale piękne. Balona w zimie jeszcze nie widziałam. W końcu przyszła do nas prawdziwa zima , którą bardzo lubię . Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń