Obserwatorzy

niedziela, 24 stycznia 2021

Woreczek bieliźniany nr 37 z monogramem

 Kolejny woreczek znalazł swoją właścicielkę😁.

Robiony był w największej tajemnicy.

Niespodzianka się udała 🤩:



A ja miałam przyjemność z haftowania:








Wykończenie takie jak zwykle, czyli koroneczka i sznureczki.



Zapakowane i zostało wysłane, dotarło i wiem, że się bardzo podobało.

W planach mam kolejne, ale to za jakiś czas.


Nie samymi krzyżykami człowiek żyje, więc czasami udaje mi się poczytać:



To już ostatnia część Cukierni, a szkoda, bo bardzo zżyłam się z bohaterami tej sagi i chciałoby się dowiedzieć co u najmłodszej generacji, ale cóż, to koniec.

Następne książki czekają w kolejce, więc nie będzie mi nudno😁.

Kolejna niedziela się kończy, u nas bardzo śnieżna, już dawno nie było takich widoków.


Pozdrawiam cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego spotkania w następnym poście 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Piękny ten woreczek! A ja chyba wrócę do sagi o "Cukierni", bo już niewiele pamiętam. Tej części nie czytałam.
    U nas też zima :) Jak pięknie za oknem :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam monogramy, zawsze są modne a Twój woreczek wygląda pieknie :)

    OdpowiedzUsuń