Obserwatorzy

niedziela, 2 sierpnia 2020

Woreczek bieliźniany nr 32❤️

Kolejny woreczek wyskoczył spod igły.
Wzór z Pinteresta, ale po moich modyfikacjach.
Mam nadzieję, że będzie udanym prezentem😍.


Początki były trochę ciężkie, bo jak zwykle robiłam kilka prac na raz.




Jak się rozkręciłam, to już poleciało:





Jeszcze koroneczka i troczki:


Pakowanie i gotowe do oddania w dobre ręce 🤩:



Odrobinę czasu poświęciłam także mojemu domkowi:





Udaje mi się także trochę czytać:


Sensacja, kryminał i niezastąpiony Emil Żądło, świetna letnia lektura.

Pierwsza sierpniowa niedziela się kończy, nowy tydzień przed nami 😁.

Pozdrawiam Wszystkich wakacyjne i cieplutko 😘.

Małgosia.


3 komentarze:

  1. Śliczny prezent,ktoś się ucieszy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie przedmioty, haft na woreczku w moim stylu,bardzo kobiecy,na pewno sie spodoba. A obraz bedzie przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makowy woreczek i śliczne szydełkowe wykończenie. Powoli , powoli domek wyłania się . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń