Obserwatorzy

niedziela, 9 sierpnia 2020

Letnie ażury😁.

 W tym roku coraz bardziej modne są dziergane torby, siatki, więc i ja postanowiłam taką popełnić.

Niedawno dostałam sporo przydasi i między nimi było dwa motki żółtej bawełny, więc szydełko w dłoń:

Zosia pierwsza załapała się na testowanie.

Z początku nie miałam pomysłu, jak ma ona wyglądać i zaczęłam od siatki robionej na okrągło:

Dobrze mi się robiło, ale przecież nie może być tak monotonnie, więc po jednej stronie zaczął powstawać kwiatek-tulipan:

Metodą prób i błędów dotrwałam do końca:

Tulipan w całej okazałości, a z tyłu sama siatka:

Najwięcej problemu miałam z wykończeniem, miało być coś prostego, ale nie oczywistego. Po przeszukaniu zasobów padło na drewniane guziki: 

Nie przyszywałam tylko przeciągnęłam troczek zrobiony łańcuszkiem przez dziurki guzika i zawiązałam na kokardkę:

I torba gotowa do wyjścia:


Moja "etatowa"modelka Sylwia stwierdziła, że z taką siatką może wyjść na miasto🤩.

Dziewczyny namówiły mnie, żeby zrobić jeszcze kilka, ale nie wiem, jak mi to pójdzie, bo od jutra zaczynam urlop i malowanie kuchni.

Nie wytrzymałam i zaczęłam 😁:


Jeszcze nie mam na nią pomysłu, ale robię 🤩.

 Narzekałam, że lato mamy zimne, ale od kilku dni jest mi za gorąco, u nas dzisiaj 33stopnie w cieniu, i zapowiada się podobnie przez kilka dni.

Dla mnie to dobrze, bo ściany szybko będą mi schły i sprawnie pójdzie odświeżanie mieszkania.

Choć nie przepadam za roletami, to w kolejnym pomieszczeniu je założyłam:

Jakoś przetrwamy te upały😁.

Idę się schłodzić, woda z plasterkiem cytryny, to to co mi w tej chwili najbardziej potrzebne😘.

Pozdrawiam Wszystkich wakacyjne, do następnego postu👋👋👋.

Małgosia.



4 komentarze:

  1. Torba wyszła super!Fajny pomysł z guzikami, wygląda ciekawie.A do wody z cytryną jeszcze szczypta soli:)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta torba:) Ja bym dodała podszewkę i nosiła nie tylko na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba , prezentuje się idealnie. Pozdrawiam cieplutko 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniala torba,gratuluje pomyslu,swietne guziki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń