Obserwatorzy

niedziela, 30 sierpnia 2020

Woreczek bieliźniany nr 33 z monogramem.

Woreczków nigdy za wiele, więc powstał kolejny dla młodej damy, na osobiste skarby, które muszą znaleźć się w torebce:



 


Jeszcze koroneczka i troczki:


Pakowanie i prezent gotowy:


Nie byłabym sobą gdybym nie zaczęła kolejnego🤣:



Chodzi mi po głowie wiele projektów, ale brak czasu bardzo mnie ogranicza, a przecież czas zacząć przygotowania do jesieni.
Mam kilka rozgrzebanych chust i szali, może wreszcie uda mi się je skończyć, będę się starała😁, aż coś nowego nie wpadnie mi w oko🤩.

Nie zapominam o czytaniu, ale to tylko przed snem i na przerwie w pracy😁.


Młoda fotografka dostaje interesujące zlecenie, wyjeżdża do Prowansji i tam nie tylko fotografuje, ale odkrywa historyczne zagadki swoich zleceniodawców.
Pierwszą część właśnie skończyłam, biorę się za drugą, bardzo wciągające.

Pogoda dzisiaj wczesno jesienna, więc z chęcią posiedzę chwilę na moim tarasiku,  oczywiście z robótką w ręce😁.

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i jeszcze wakacyjne😘.

Małgosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz