Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2019

Wszystko i nic...

Chyba się zakręciłam, dłubię coś każdego dnia, a co do czego, to nie mam czym się pochwalić.
Chciałabym wszystko na raz skończyć, ale nie daję rady, a zwłaszcza wtedy gdy mam pomocnice:



Lusia, która rzadko wskakuje na kolana właśnie postanowiła powylegiwać się:).


Nie dłub, tylko mnie głaszcz:).


Cóż miałam robić, odłożyłam robótkę i miziałam moją kociznę:).


Już zbyt wiele nie zostało do końca, ale wiecznie coś stoi na przeszkodzie:)..
Kilka dni temu moja przyjaciółka zapytała, czy nie mam zawieszki z ptaszkiem, miałam tylko usztywnianie i gotowe:



Druga przyjaciółka miała obfite zbiory lawendy, więc przydałyby się malutkie lniane woreczki. więc przysiadłam i...



W między czasie powkurzałam się na moją bakopę, całe lato kwitła, jakby chciała, a nie mogła, a teraz szaleje:



Rośliny też mają swoje dobre i złe chwile, już pomału zabieram się za przygotowanie tarasu do zimy, aż szkoda mi wyrzucać jednoroczne rośliny, codziennie sprawdzam pogodę długoterminową i cieszę się kolorami na moim tarasie.

Teraz będę cieszyła oczy kolorami w moim domku:





Co raz dłuższe wieczory sprzyjają czytaniu:


Trzecia część serii o siostrach bliźniaczkach, które  po raz kolejny uczestniczą w zawirowaniach świata. Czekam na kolejną część z utęsknieniem.

Kolejna niedziela się kończy i prawie szok, w tej chwili  +18 stopni, przyroda szaleje. Lubię ciepłe jesienie, kolorowe liście, szeleszczące wędrówki po parku, oby, jak najdłużej.

Pozdrawiam Wszystkich kolorowo i jesiennie:).

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Dobrze mają z Tobą Twoje przyjaciółki. Piękną zawieszkę wykonałaś. Ten pasiaczek co dziergasz bardzo podoba mi się . Domek juz prawie cały widoczny.. Przy takich pomocnicach jest miło i cieplutko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka z serduszkiem - pomysłowo i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek coraz piękniejszy :) przyjaciółki wiedzą, że mogą na Ciebie zawsze liczyć Dobra Kobietko :) Pozdrawiam i serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są rzeczy ważne i ważniejsze,wiadomo że głaski do tych drugich należą:)))

    OdpowiedzUsuń