Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2019

Ważki w locie.

Choć lato już odeszło u mnie latają ważki:):



To nowa chusta dla wielbicielki ważek, mojej córci:).


Od początku podobał mi się ten wzór i robienie go sprawiło mi wiele frajdy:):


Każdy moment był dobry, żeby postawić kilka słupków.


I oto ważki w pełnej krasie:


Nawet na tarasie:).


Dobrze, że nie odfrunęły, bo Zosia mogła się w nie opatulić.
Nie tylko Zosia, ale moja koleżanka Sylwia także:





Chusta na tle wrzosów i lawendy dobrze się prezentowała.
Mój wrzosik też pięknie się rozbujał:


Służy mu tegoroczna mokra jesień:).

W jesiennych klimatach zaczęłam kolejną chustę:):


Mam cichą nadzieję, że skończę tej jesieni:).

Dłuższe wieczory, to i czytanie przyjemniejsze:


Chociaż tę książkę czytało mi się dosyć wolno, przydało się czytanie ze zrozumieniem, cieszę się, że przez nią przebrnęłam, dała mi ona wiele do myślenia.
Moja przyjaciółka oglądała film nakręcony na podstawie tej książki, chyba na razie nie mam ochoty go oglądnąć, wolę książki i to te tradycyjne, papierowe.

Kończy się niedzielny wieczór, jutro ostatni dzień września i kolejny miesiąc przed nami.

Życzę Wszystkim pięknej jesieni:).

Do następnego postu.

Małgosia.




11 komentarzy:

  1. Małgosiu, zrobiłaś ładną, nietuzinkową chustę. Pozdrawiam ciepło. Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to prezent urodzinowy dla córki, a ona jest fanką ważek. Pozdrawiam serdecznie. Małgosia.

      Usuń
  2. Widziałam już chustę w motyle ale w ważki widzę po raz pierwszy - pięknie wygląda!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla wielbicielki ważek, więc musiałam się postarać. Pozdrawiam jesiennie:).

      Usuń
  3. Dziękuję, ale to akurat ważki. Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta chusta . Cudny kolor i wzór. Piękne jesienne liście powstały. Nie znam tej książki . Udanego tygodnia 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze te ważki i w takim ładnym kolorze,córka z pewnością zachwycona:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyciągnęła mnie ta ważka na chuscie! Jestem zachwycona, bardzo mi się podoba..Ja wlasnie dumam nad moją ktora muszę zrobić na wczoraj bo dzisiaj strasznie zmarzlam a jeszcze żadnej nie zrobiłam ale mam wloczke !😂. Mogę przeglądnąć Twoją jak Ci sie znudzi kolor😋. Książki nie czytałam ale jest na mojej liście, za to film bardzo mi sie podobał wylam na nim jak bóbr. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wzór. Też muszę zrobić nową na ten sezon pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Welcome to https://juulpods.org/,your number one electronic cigarette also known as e-cigarette among other names such as buy Juul Starter Kit, is a handheld battery-powered vaporizer that simulates smoking and provides some of the behavioral aspects of smoking, including the hand-to-mouth action of smoking, but without burning tobacco. buy juul pods online Store USA is stock with two of the most used e-cigars both national and international brands such as buy phix juul pods. Whether you are looking to buy juul online or buy PHIX online, or want to shop for cheap juul pods online, buy juul silicone case for sale, Juul Pods Online Store is here to provide you with just what you need. We strive to be the best online vape shop and offer only the best of the best

    OdpowiedzUsuń