Obserwatorzy

niedziela, 13 sierpnia 2017

Cieplutko...

Lato w tym roku Nas nie rozpieszcza, a już teraz w sierpniu wieczory i poranki są coraz chłodniejsze, więc czas najwyższy zaopatrzyć się w coś cieplutkiego:


Sezon dziergano-włóczkowy rozpoczęty, u mnie kamizelką:).
Kamizelka klasyczna, ale za to ze wzorem ostatnio przeze mnie ulubionym, czyli irlandzki warkocz.


Tył prosty oszukanym ryżem(na prawej stronie oczka: 1 prawe, 1 lewe, a na lewej wszystkie prawe).


Obowiązkowe kieszenie, u mnie wpuszczane.


Pachy wykończone plisą ze ściągacza.


Dekolt malutki żeby było cieplej, trochę się nakombinowałam, żeby równo wyszedł mi warkocz.


Ogólnie może być:))). nie zdążyłam przyszyć guzików, bo nowa właścicielka zabierała kamizelkę w podróż i na miejscu miała je przyszyć. Z tego co się dowiedziałam kamizelka ociepla letnie wieczory:).

Jak zwykle chwalę się moim obrazkiem, coraz więcej na nim widać:)):


Jeszcze daleko do końca, ale robi się coraz ciekawiej:).




W kąciku czytelniczym dzisiaj:


Czy w XXI wieku można tak bardzo "zniewolić" kobietę?
Czy dobrobyt może dać szczęście?
Wyrwanie się z pod kurateli ojca i męża jest ciężkie, ale możliwe.



Pierwszy tom tryptyku trzyma w napięciu od pierwszej kartki do ostatniej, a przyjaźń Natalii i Niny godna podziwu, pomimo dużej różnicy wieku. Fotografka i siostry Drop potrafią narozrabiać, a Szprot Je musi ratować:)).

Na dzisiaj koniec i czas do łóżka, bo jutro kolejny pracujący dzień:), ale wtorek mam wolny i znajdę choć kilka chwil, żeby poczytać Wasze blogi:).

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i cieplutko:).

Małgosia.

7 komentarzy:

  1. Szykujesz się już do zimy? Fajna kamizelka, a i postępy w hafcie świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka zawsze się przyda:) Postępy w hafciku widoczne::) Co do przygód Natalii i Niny to pozostałe dwie części są równie rewelacyjne... oj, potrafią kobietki namieszać:)
    Buziaczki Małgoś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kamizelka, ma bardzo fajny warkocz z przodu:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kamizelka,warkocz jest świetny,ja się przy takich warkoczach nieustannie mylę stąd rzadko się za nie biorę,Twój wygląda bardzo efektownie w połączeniu z tym oszukanym ryżem.Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelka jest urocza i piękna szczególnie z tymi warkoczami:A haftu przybywa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń