Obserwatorzy

czwartek, 31 sierpnia 2017

Woreczki bieliźniane nr 7 dla "grzecznych dziewczynek":))).

Kolejny woreczek bieliźniany tym razem dla bardzo "grzecznej dziewczynki":


Dzisiaj ostatni dzień wakacji, ale na małe szaleństwa zawsze jest pora:)).


Mam nadzieję, że nowej właścicielce taki motyw przypadł do gustu.



Zastanawiam się nad następnym woreczkiem, a pomysłów mam wiele:).


Woreczek w całej okazałości, mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę mogła haftować takie woreczki:).

U mnie nie ma wolnych przebiegów, więc następnym razem coś wydłubanego szydełkiem.

Ostatnio uśmiałam się  z siebie, bo zaplanowałam przesadzanie storczyków, a one zrobiły mi psikusa.
Po kwitnieniu przestałam je podlewać, żeby lekko przeschły i nie zawiązały nowych kwiatów, ale nie przewidziałam, że duża wilgotność powietrza pokrzyżuje mi plany, moje storczyki zakwitły:



Bordowy to prezent od Rodziców na urodziny, od sześciu lat w tej samej doniczce, więc zmiana wskazana:).





Białego dostałam kilka lat temu od syna na Dzień Matki, rozrósł się niesamowicie, z jednopędowego zrobił się wielopędowy i wymaga nie tylko przesadzenia, ale rozsadzenia.
Teraz muszę znowu czekać, aż przekwitną:)).


W kąciku czytelniczym kontynuacja:


Natalia i Nina w akcji, jak zwykle wątek kryminalny, tym razem akcja w dużej części umiejscowiona jest na Helu.


Siostry Drop zaszalały w Paryżu, nie obyło się bez obecności Natalii i interwencji Szprota.
Trochę szkoda, że to koniec, ja uparcie czekam na następne części, na pewno kilka:)).


Koniec przyjemności, bo jutro "do roboty", ale za tydzień urlop, więc mam nadzieję na nadrobienie zaległości blogowo-robótkowych:).

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i cieplutko:).

Małgosia.

7 komentarzy:

  1. Woreczek uroczy:) Jak każdy, który wychodzi spod Twoich rączek:) Co do kontynuacji przygód Niny i Natalii to gdzieś czytałam,że kolejnej części już nie będzie... ale mam nadzieję, że to tylko plotki.
    Pozdrawiam Małgoś serdecznie. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczek i jego hafcik śliczny, na pewno się spodoba :) a storczyki przepięknie się rozrosły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielarnia nad Sekwaną..... czekam na nią aż pojawi się w ktorejś bibliotece. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw na woreczku jest rewelacyjny. Na pewno będzie się podobał. Piękne masz storczyki , ja jakoś nie mam do nich ręki. Dzięki za propozycje książek , pozdrawiam ciepło Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie kwitną Ci te kwiatki, są prześliczne:-)
    Woreczek bardzo ładnie wygląda z ta kobietką:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki pomysłowy i przepiękny jest ten woreczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super woreczek i przepiękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń