Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2013

Obiecałam...

W pierwszym poście obiecałam do swetra dorobić czapkę i komin, włóczka pozostaje ta sama.



Młodsza siostra pozazdrościła starszej. Rodzaj włóczki ten sam, ale kolor się zmienił:


Mama dziewczyn się zbuntowała i zażyczyła sobie komin również dla siebie, ale z innej włóczki - NAKO - len + Bergere de France - Lima.

Zobaczyła to moja znajoma, Pani Wandzia, i sama zażyczyła sobie czapeczki na zimową porę. Szkoda tylko, że trochę namieszała.
ELIAN-Elegance + Evelyn + ozdobna nitka z Diamand DMC


Pani Wandzia z mieszanki jest bardzo zadowolona :)

I coś jeszcze dla małej elegantki - Baktus + czapka:



Włóczka Mimoza natura + resztki włóczki ozdobnej


U mnie za oknem pada śnieg i wzięło mnie na haftowanie. Zaczęłam obrazek zimowo-świąteczny.


Kiedy skończę - nie wiem. Ale mam chęć haftować :)

Do miłego zobaczenia :)
pozdrawiam
Małgosia

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne są te twoje robótki i nigdy nie mogę się na nie napatrzeć. Ja osobiście również dziergam i najlepiej wychodzi mi to z włóczki https://alewloczka.pl/pl/c/Drops-Big-Merino/35 chociaż czasami używam także innej.

    OdpowiedzUsuń