Obserwatorzy

niedziela, 17 września 2023

Tęcza w paski🌈.

 Chyba przestanę przeglądać zapasy, bo ciągle coś wyciągam i nie mogę się powstrzymać przed zaczęciem czegoś nowego. 


Tak było i tym razem, czarnych włóczek u mnie sporo, ale jak zobaczyłam kłębuszek tęczowej bucli to nie mogłam się powstrzymać:


I poleciało...



Prosta, ściągacz pojedynczy, a cały urok w kolorowej włóczce😁.








Kolejna czapka do kolekcji, trafi na licytację, albo bazarek i przyniesie trochę szczęścia 😁, a u mnie zmniejszą się zapasy🤔.

W międzyczasie czasie staram się przeczytać choć kilka kartek kolejnej książki:


Bardzo lubię tego autora, każda książka, to wiele wiadomości o świecie, choć to sensacja ma sporo odnośników do historii. Do ostatniej strony trzyma w napięciu.

Ostatnia niedziela lata zachwyca pogodą, choć chłodny poranek, to w ciągu dnia ma być cieplutko, korzystajmy, bo jesień nadchodzi🍁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

1 komentarz:

  1. Cudna czapka. Ja mam mało czasu na czytanie . Najczęściej czytam w łóżku przed snem lub jak obudzę się wcześniej. Korzystam na okrągło z audiobooków , szczególnie kiedy gotuję czy sprzątam. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń