Obserwatorzy

niedziela, 29 stycznia 2023

Zimowa lawenda❄️

 Zaczęło się od przepaski 😁, mama koleżanki pozazdrościła, że jej córki mają i zażyczyła sobie, długo się zastanawiała nad kolorem🤔 i padło na lawendowy, bo dobrze się komponuje ze srebrzystobiałym, więc do dzieła:


Początki jak zwykle u mnie mozolne:


Nawet mój nadzorca Lucynka musiała wkroczyć do akcji🤪:


Ale jakoś poszło:





Zostało sporo włóczki, więc dorobiłam mitenki, bo córki też mają😁:






Jeszcze tylko pakowanie:



Dostarczone i córki mi doniosły, że ich mama Pani Marysia chętnie nosi, a pogoda temu sprzyja.

Kolejna przepaska dla Pani Marysi już na drutach😁. 

Ostatnia niedziela stycznia zaczęła się pochmurnie i wilgotno, więc to czas na gorącą i aromatyczną kawę, albo herbatkę 😁☕.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

4 komentarze:

  1. Co tam początki, ważny jest efekt końcowy, Tobie wyszedł rewelacyjnie! Wspaniały komplecik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, ja zawsze muszą mieć czas na rozbieg😁. Pozdrawiam cieplutko 😘

      Usuń
  2. super komplecik, ostatnio kocham lawendę w każdej postaci, kolor też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, uwielbiam lawendę, ale tylko w kolorach, na zapach jestem uczulona☹️

      Usuń