Obserwatorzy

niedziela, 26 kwietnia 2020

Kwieciście❤️.

Kwiecień, to piękny miesiąc, przyroda budzi się do życia, a kwiaty wyglądają najpiękniej🌷🌷🌷.
Nie tylko te w naturze, u mnie  w postaci zawieszek:




Przed Świętami udało mi się nawet zrobić zawieszkę na moje okno:






Obdarowałam zawieszką moją koleżankę Kasię i otrzymałam od Niej takie zdjęcie:


Małe, a cieszy😁.

Udało mi się przeczytać kolejną książkę:


Jest to kontynuacja poprzedniej książki, dzieli je około dwadzieścia lat, a łączą bohaterowie. Warto przeczytać i przemyśleć.

Kolejny tydzień za nami, trudny tydzień, ale przecież dni są coraz piękniejsze, więc nie może być źle, damy radę.
Na dzisiaj koniec, zabieram się za prasowanie maseczek, bo jutro od rana do pracy i muszę mieć kilka w zapasie.

Pozdrawiam Wszystkich wiosennie i cieplutko❤️.

Małgosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz