Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2019

Woreczek z czerwonym oczkiem:).

Zrobiony jakiś czas temu wreszcie się doczekał pokazania:


Takie maleństwo na drobiazgi, może biżuterię, albo przydasie w torebce:).



Już kiedyś taki robiłam, a teraz dodałam koloru w postaci koralika


Na taki drobiazg wystarczył kawałek lnu na wsad i resztki kordonka.


I powędrował w dobre ręce spełniać swoją rolę:).

Kącik czytelniczy otwarty:


Czytałam na bezdechu, a na koniec spłakałam się okrutnie.
Jak bardzo potrafimy się zagubić w życiu i jaką cenę musimy za to zapłacić?
Tego nie wie nikt,dopiero gdy tego doświadczy oceni czy warto.

Dlaczego ten czas tak goni?
Kolejna niedziela się kończy i czuć jesienią wieczorami, a poranne mgły o tym przypominają.
Pozdrawiam Wszystkich mnie odwiedzających, do następnego spotkania.
Życzę udanego tygodnia:).

Małgosia.

2 komentarze: