Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2019

Woreczek bieliźniany nr 18 lawendowy:).

Udało mi się popełnić kolejny woreczek bieliźniany, był on prezentem dla osoby lubiącej wszystko co naturalne:)).
Taki haft to sama przyjemność, uwielbiam haftować na lnie:)).






Mozolna praca, ale się opłaciło, do tego jeszcze koroneczka, sznureczek i gotowe:).




Teraz zapakować i w gości:):


Takie drobiazgi najbardziej podobają mi się zapakowane w przeźroczyste woreczki.
Kolejny woreczek mam już na tamborku tylko z innym haftem.
W przerwach troszeczkę dłubię na szydełku, a i druty nie leżą odłogiem.
Szydełko tak figluje:):


Za jakiś czas pokażę całość, myślę, że będzie ciekawa:).

Obiecałam sobie, że więcej czasu poświęcę mojemu domkowi, ale niestety w styczniu za wiele krzyżyków nie postawiłam, mało, ale zawsze coś:




Cała nadzieja w lutym, że odrobię zaległości:).

Czytanie też idzie mi wolniej, ale myślę, że się rozkręcę:)):


Książka dla kobiet i o kobietach:).
Przypomniały mi się czasy, kiedy mieliśmy dużo więcej czasu dla najbliższych i przyjaciół. częste odwiedziny, spotkania...  Teraz świat tak okropnie goni, że brak czasu na takie przyjemności. Może warto się zatrzymać, rozejrzeć?
Czwartkowe wieczory w Umbrii sprzyjają spotkaniom przyjaciół:).

Pierwsza lutowa niedziela dobiega końcowi i czas przygotować się do nowego tygodnia.

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i go kolejnego postu:)).

Małgosia.

5 komentarzy:

  1. I kolejny cudny woreczek stworzyłaś:) Chusta zapowiada się bardzo ciekawie, będę czekała na kolejne prezentacje:) Co do książki to polecam też inne tytuły tej autorki:)
    Spokojnego tygodnia Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda taki woreczek z tą lawendą, a chusta ciekawie się zapowiada:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy woreczek Małgosiu. Lawenda jest zawsze wdzięcznym hafcikiem. Chusta zapowiada się ciekawie . Domek się buduje , powoli , powoli i skończysz. Ja ostatnio dużo czytam o ogrodach .Jak co roku chcę coś zmienić i szukam natchnienia . Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny woreczek - cudny, chusta już wygląda pięknie, książka warta przeczytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń