Obserwatorzy

niedziela, 24 lutego 2019

Chusta Sis Love.

Jakiś czas temu wydłubałam chustę Sis Love wg wzoru Joanny Grzelak.
Miałam się za nią zabrać dopiero na wiosnę, ale plany mi pokrzyżował kolega z pracy, bo szukał prezentu urodzinowego dla Mamy. Miało być coś delikatnego i w odcieniach szarości, więc zabrałam się za pracę:


Kilka postów temu pokazałam to zdjęcie, jako zajawkę, no i poleciało:


Wspaniale robiło mi się ten wzór, jest bardzo czytelnie rozpisany i przy odrobinie cierpliwości można wydziergać takie cudo:).


Wyszła średniego rozmiaru, oczywiście zapomniałam zmierzyć:).




Zosia oczywiście musiała w niej zapozować, nie byłaby sobą:).



Jeszcze dekoracyjne złożenie, do woreczka i prezent gotowy:)
Po kilku dniach się dowiedziałam, że bardzo się spodobała i jest noszona przez obdarowaną osobę:).


Czy u Was już wiosennie?

W pracy mieliśmy dostawę świeżych kwiatów i oczywiście zagościły na moim oknie.
Z początku wyglądały, jak przerośnięty szczypior, ale w czwartek było już tak:


Dzisiejszy poranek sprawił mi taką niespodziankę:


To północne okno, ale kwiatki czują się tam wyśmienicie:).
Jak przekwitną przesadzę je do ogrodu.


A w czytaniu:


Cyganka prawdę Ci powie...Główny bohater chce szczęścia dla kilku znajomych osób, z początku nawet się udaje, ale wkracza los i nanosi poprawki. i nie jest taki kolorowo, ale trzeba brać sprawy w swoje ręce i kierować życiem, choć czasami jest pod górkę.

Kolejna niedziela za nami, już prawie wiosenna i tydzień zapowiada się cieplejszy, dobrze, że już dni są dłuższe i lada chwila zieleń zacznie nas atakować, koniec z szarością!:)).

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i wiosennie:).

Małgosia.



10 komentarzy:

  1. Chusta CUDNA i nie dziwię się, że obdarowana zadowolona :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest piękna i oryginalna,na pewno obdarowana będzie zachwycona:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta, piękny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna. Gratuluje. gdzie mozna nabyc wzor?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, piękna chusta - zastanawiam się czy mogłaby Pani napisać z jakiej włóczki jest zrobiona 9chodzi mi głównie o skład)- ma taką delikatność i puszystość:). Z góry dziękuj i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka, to stare zapasy 100% akryl "szarotka" 560m w motku, zużyłam 2 motki. Pozdrawiam:). Małgosia.

      Usuń
  6. poszukuję wzoru, który jest miękki i można go zgnieść łapskiem ;P tak by chusta była do prac w ogrodzie, raczej nie kocowa i sztywna ;0 piękny jest ten wzór ale szukam czegoś mięciulkiego o zwartym, gęstym wzorze niezbyt ażurowego, czy ta się nada bo mam dziś kupiony motek i mnie ręka ku niemu leci okrutnie? czy osoba początkująca poradzi sobie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten wzór! Wygląda dobrze zarówno barwna, jak i jednokolorowa- jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń