Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2018

Woreczek koronkowo-lniany.

Zaworeczkowałam się:). Kolejny woreczek w mojej kolekcji, tym razem koronkowo-lniany:


Troszeczkę nici, szydełko i powstał woreczek na drobiazgi, albo płatki róż:


W środek wszyłam drugi woreczek, lniany, żeby nic z niego nie wypadło:


Len kremowy i drobniutki, dzięki temu całość wygląda bardzo delikatnie:):


Brzegi wykończone muszelkami z pikotką.


Efekt końcowy i wywędrował jako prezent do mojej Przyjaciółki Agnieszki:)).

Jakiś czas temu pokazywałam rozpoczęty mały hafcik, tak prezentuje się całość:


W między czasie rozpoczęłam następny:


Za jakiś czas pokażę go w całości:).


Wieczory coraz dłuższe, więc można się rozkoszować ciekawą książką:


Gdzie może być skradziony obraz? Jakich sposobów trzeba się imać, żeby go znaleźć? Po przeczytaniu książki wszystko się wyjaśni:)).

Kolejna niedziela mija,ale tym razem mamy wolny poniedziałek, więc spędzę go robótkowo:)).

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i świątecznie:).

Małgosia.

9 komentarzy:

  1. Piękny kolejny woreczek:) Malutkie hafciki też urocze:)
    Pozdrawiam Małgoś serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś:), ostatnio takie drobiazgi wychodzą z pod moich rąk. Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  2. Woreczek i hafcik wyszły super. Czekam na następny . Zapowiada się też świetnie. Pozdrawiam Małgosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), w sumie będzie ich trzy, będę miała troszeczkę do pokazania. Pozdrawiam Marysiu cieplutko:).

      Usuń
  3. woreczek jest śliczny :) misterna robota, ja bym tak nie umiała:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:), wszystkiego można się nauczyć, wystarcz odrobina cierpliwości. Chętnie zaglądnę do Ciebie, pozdrawiam serdecznie:).

      Usuń
  4. Woreczki szydełkowe zawsze mnie urzekały, Twój jest śliczny :) malutkie hafciki piękniutkie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:), ja także lubię takie drobiazgi. Pozdrawiam cieplutko:).

      Usuń
  5. Super pomysł z tymi przydasiowymi woreczkami. W dodatku jeśli są takie piękne.

    OdpowiedzUsuń