Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2018

Miód z musztardą...

Bardzo smakowite zestawienie, można dodać jeszcze jogurt i polać sałatkę "na winie":).
W tym kolorze zrobiłam komin na zbliżającą się zimę:


Z założenia miał być duży i ciepły.


Kolor raczej ten wyżej. Chciałam pokazać, że można nim zastąpić kaptur, ale nie bardzo mi wyszło.


Potrzeba matką wynalazków:)). Pudełko z chusteczkami zastąpiło głowę, oby nie w realu:).


Poszłam na łatwiznę, tuba robiona ściegiem francuskim, na jednym brzegu bąbelki. W ubiegłym roku zrobiłam takie dwa tylko w innym kolorze.


Lusia robiła jako kontrast:).
Kilka dni temu był "Dzień czarnego kota", u nas są akurat dwie czarne koty.


Frania pilnuje białego kota, towarzystwo zawsze jest potrzebne:).


Do kompletu podpalana czarna psica, Kamisia jak zwykle chętna do zabawy:).

Moje małe hafciki pomalutku się wyłaniają:


Zakończony drugi...


...rozpoczęty trzeci. Całość za jakiś czas.


W kąciku czytelniczym kontynuacja:


Czytając tą część miałam okazję powspominać stare czasy. Tak wiele się zmieniło, czy na lepsze, trudno powiedzieć. Mimo wszystko były to ciekawe czasy, jest co opowiadać dzieciom. Szkoda, że to już koniec, trudno się rozstać z bohaterami, chciałoby się dowiedzieć o ich dalszych losach.

Kolejna niedziela się kończy, za oknem świeci księżyc, czy zwiastuje dobrą pogodę, któż to wie:).
Idzie zima, komin się przyda.

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających cieplutko i serdecznie:).

Małgosia.


6 komentarzy:

  1. Świetny komin, na pewno ochroni przed zimnem:) Małe hafciki - urocze:)
    Spokojnego tygodnia Małgosiu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komin!!!Śliczne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komin. Fajnie Małgosiu wymyśliłaś zakończenie z bąbelków. Hafciki cudne . Książki piszę na swoją listę do czytania. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor..a hafciki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny,ciepły komin w pięknym kolorze:)Podrap zwierzaczki za uszkiem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń