Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2018

Babie lato...

Na zakończenie lata, a może na początek jesieni udziergałam  na drutach taką chustę:):


Dokopałam się do moheru z akrylem  6x20g i od razu pomyślałam o chuście, leciutkiej i cieplutkiej.
Wzór wpadł mi do głowy przez przypadek, a może nie. Ten motyw wykorzystałam niedawno w kocyku dla Amelki, a na chuście prezentuje się wspaniale:).


Wyszła dosyć spora, dopiero przy blokowaniu to wyszło, ciągle zapominam ją zmierzyć:).





Udało mi się zrobić sesję zdjęciową Zosi w słoneczny jeszcze ciepły dzień. bo dzisiaj już by nie było tak pięknie, rano +4 :(.





Przygotowania do jesiennych wiatrów rozpoczęte:).
Mam jeszcze kilka pomysłów, ale cierpiąc na totalny brak czasu, więc z realizacją trochę gorzej, ale się staram:).

Ostatnio wielką frajdę sprawia mi robienie zdjęć przyrodzie, która mnie otacza:



Takie migawki dnia codziennego...


Co czytam, a raczej, co przeczytałam:


Ciężko czytać książki na raty, pamięć jest zawodna, ale książka bardzo wciągająca.
Nawet w dalekim kraju można być Polakiem. Nasza historia jest bardzo bogata w takie zawirowania.


Ponad 700 stron pięknej opowieści o przeciwnościach losu i trudnej miłości. Książka warta przeczytania, a zwłaszcza przemyślenia:).

Mija kolejny niedzielny poranek, a dla mnie wolny dzień, żeby nie było mi nudno lecę upiec ciasto ze śliwkami, serniczek z poprzedniej niedzieli, już dawno zjedzony:).

Życzę wszystkim pięknej niedzieli:)).

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i jesiennie:))

Małgosia.

3 komentarze:

  1. Piękna chusta, taka delikatna i zwiewna... ale jednocześnie ciepła,bo jednak moher grzeje. Moja zielona klaziena stała się znowu kłębkiem:) Podchodziłam z kilkoma próbami i, pomimo, że bardzo mi się podoba, to nie polubiliśmy się:) Ale nie odpuszczę:) Wspomniałaś serniczek sprzed tygodnia, że już do nie ma... mojej wczorajszej szarlotki też już nie ma:)
    Spokojnego tygodnia Małgoś, abyś znalazła czas na przyjemności:) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu chusta wyszła idealna . Lubię takie puszyste i delikatne. Pieknie się prezentuje na panience modelce. Dziękuję za polecenie książek. Ja nie mam pamięci do tytułów . Często sięgam dwa razy po tę samą książkę i potem mam olśnienie że już ją czytałam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta śliczna i na pewno stanie na wysokości zadania w chłodniejsze dni... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń