Obserwatorzy

piątek, 15 września 2017

Woreczek bieliźniany nr 8 - z monogramem:).

Kolejny woreczek, tym razem z monogramem:



Wyszedł bardzo eteryczny i delikatny, haftowałam nitką jedwabną i kolorami wybranymi przez przyszłą właścicielkę:


W realu haft jest lekko połyskliwy:).


Mam nadzieję, że spełni swoją funkcję.


Uwielbiam robić takie drobiazgi:).


Wykończenie standardowe, ale bardzo subtelne, nie przytłacza haftu.

Myślę, że nie zanudziłam Was moimi woreczkami, mam w planie jeszcze klika,ale to za jakiś czas.


Jeszcze kącik czytelniczy:


Trzecia część i już ostatnia, a szkoda, bo czytało się wspaniale:))), ale co dobre szybko się kończy.
Czy można żyć w dwóch światach? Czasami przydałaby się taka ucieczka, ale lustro w mojej łazience nie ma takich zdolności:)).


Czy można kochać za bardzo? Czy warto? Jak wiele trzeba poświęcić, i czy koniecznie siebie?

Na dzisiaj tyle, jeszcze chwilę podziergam, żebym miała czym się pochwalić w następnym poście:).
Pozdrawiam cieplutko i serdecznie:).
Małgosia.

9 komentarzy:

  1. Też taki chcę :) Jest cudowny :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Woreczek jest cudny,też taki bym chciała:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie delikatne hafty, a Twój woreczek jest cudny :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny woreczek , taki trącony myszką . Bardzo mi się podoba. Podziwiam hafty ze schematów na lnie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Woreczek jak zawsze uroczy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny i prydatny drobiazg :) a przy tym slicznie wykonany

    OdpowiedzUsuń