Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2024

Jesienne ciepełko🍂🍁

 U nas dzisiaj szaro, buro i ponuro, żeby było bardziej nastrojowo, to jeszcze pada☹️.

Czym rozświetlić taki dzień🤔:


Jesienna czapeczka😁, jakiś czas temu Pani likwidowała ciuchland, a że często tam biegałam za włóczkami, to dostałam reklamówkę resztek włóczek, prawdo podobnie komuś zostały po gobelinie, bo różnej długości nitki i do tego żrące, żeby zneutralizować podgryzanie wygrzebałam w zapasach resztki mięciutkiej i milutkiej kremowej wełenki w malutkie centki i powstała cieplutka czapa na jesienne wiatry😁:





Żeby nie było jej smutno w koszyczku, to dorobiłam do towarzystwa koleżankę😁:






Ta trochę delikatniejsza, mieszanka wełny z akrylem, ale też cieplutka.

Obie wyemigrowały do Krakowa na Bazarek dla zwierzaków 😁.

Kolejne w robocie, może nie będzie ich tak dużo, jak w ubiegłym roku ( 42 ), ale robię już 15 i jeszcze kilka mam w planie🤔.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 😘 ❤️.

Małgosia.

1 komentarz: