Obserwatorzy

niedziela, 27 sierpnia 2023

Czerwono- czarna❤️🖤

 Chyba się uzależniłam🤔, kolejna czapka spadła z drutów:


Ja jednak nie mogę szperać w zapasach, bo szukam jednego, a znajduję trzy następne 😁. Taki zapomniany kłębuszek wskoczył mi na druty, dobrze, że były wolne🤣:


Lucynka też się dobrze czuła w tych kolorach:


Robota poszła migiem:




Z każdej strony czapka ma inny wzorek:




Z taką włóczką można zaszaleć😁



Jeszcze tylko pakowanie i gotowa na nowe miejsce zamieszkania😁:


Zostało troszeczkę nitki, więc kolejna czapka już na drutach.

Między jedną czapką, a drugą czytam:


Wspaniała książka na podstawie wspomnień młodej dziewczyny, studentki medycyny w czasie drugiej wojny światowej. Wtedy też młodzi się uczyli, kochali, działali, mieli cele w życiu i je spełniali. Warto przeczytać.

Ostatnia niedziela sierpnia przywitała nas słonkiem, zapowiada się piękny dzień😁☀️.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.


1 komentarz:

  1. Piękna czapka i kolorystycznie fajna włóczka. Ja przez wakacje wydziergałam tylko kilka rzeczy . Pozdrawiam po dłuższej nieobecności 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń