Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2023

Paski w kropki😁

 Kolejna czapka na Bazarek dla zwierzaków 😁



W zasobach znalazłam resztkę włóczki szarej w kolorowe cętki, za mało jej było na cokolwiek, więc dodałam resztkę czarnej i powstał taki pasiak:







Zakończona, teraz dołączyła do poprzedniej, a ja zaczynam kolejną:



W głowie już kłębią mi się następne, sezon czapkowy się kończy, ale zacznę składać na następny 🤔. 

W kąciku czytelniczym coś zaczyna się dziać:


Z życia wzięte, wielu z nas ma takie, lub podobne problemy, ale najważniejsze żeby widzieć drugiego człowieka. 

Wyszło słonko, idę się nim nacieszyć, bo od jutra ma znowu padać. 

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Świetne czapki. Fajnie się je robi , bo jest dość szybki efekt. Pozdrawiam serdecznie 🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapy wyszły... Sparksa czytam, bardzo lubie jego książki i filmy na podstawie jego dzieł... Moje postanowienie na ten rok to wykorzystanie resztek włóczek, może też jakaś czapka powstanie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń