Obserwatorzy

niedziela, 20 listopada 2022

Woreczki bieliźniane nr 68 i 69, od A do Z.

 Troszeczkę zaniedbałam moje woreczki, ale wróciły w duecie 😁.

Tym razem stały się niespodzianką, dla Mamy i Córki, lubię z zaskoczenia obdarowywać innych❤️. 

Już wiem, że niespodzianka się udała, więc się chwalę moją pracą:




Koronka i delikatne sznureczki są dopełnieniem każdego woreczka.






Pranie, krochmalenie, prasowanie i gotowe😁.



Pakowanie i do nowych właścicielek:




Już teraz myślę o kolejnych woreczkach, ale teraz zaopatruje wszystkich wokół w ocieplacze główek i łapek😁.

Jak bolą mnie ręce od dłubania zasiadam do czytania:


Historia podszyta sensacją, tego autora poleciła mi moją przyjaciółka Ewa, było warto przeczytać, z pewnością sięgnę po kolejne 😁. 

Zawitała do nas zima, przyjemnie oglądać ją przez okno❄️☃️🌨️.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

2 komentarze:

  1. Piękne te haftowane literki i wspaniale je zagospodarowałaś :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze woreczki. Niezłą kolekcję już stworzyłaś. U nas też bajkowo biało. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń