Obserwatorzy

niedziela, 27 listopada 2022

Sweterek dla fanki jednorożców 🌈🦄

 Wnuczka koleżanki jest fanką jednorożców, a że zbliżały się jej 7 urodziny uzgodniłyśmy, że niespodzianką będzie sweterek z ulubieńcem:



Początki, jak zwykle nudne i żmudne😁, ale dalej już poleciało:




No i teraz zaczęła się najważniejsza praca:


Nadzorca mi nie odpuszczał, Lucynka na stanowisku😁:



Wpycha się wszędzie, a może ona też lubi jednorożce🤔.


Atrybut jednorożca już jest.


Już widzi i słyszy, a teraz kolory:







Z mojej strony, to wszystko.

Czekałam na reakcję nowej właścicielki😱

Za zgodą jej rodziców wrzucam kilka zdjęć:





Radości było sporo, prezent i niespodzianka się udały😁.

Teraz czas na odpoczynek przy książce:


W grupie można wszystko i właśnie tak działają główne bohaterki. Uwielbiam książki tej autorki, i tym razem czytałam z zapartym tchem.

Czas zacząć ostatnią niedzielę listopada, u nas pogodnie i nawet widać słonko🌤️.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego w następnym poście 👋😘❤️.

Małgosia.


2 komentarze:

  1. Sweter jest szałowy, bingo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek. Kiedyś jak byłam nastolatką zrobiłam sobie podobny , ale z żyrafą z włóczki jak pamiętam anitex , taka z PRLu. Szpanowałam wtedy 😄. Pozdrawiam Małgosiu serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń