Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2022

Sezon jesienno-zimowy rozpoczęty😁.

 Dawno mnie tu nie było, ale musiałam poczynić przygotowania do okresu jesienno-zimowego w domu, do tego praca i po prostu brakowało mi czasu na to co lubię najbardziej, czyli robótki😁.

Czas zabrać się za robotę, zaczęłam od ciepłego swetra dla syna, ale nie zdążyłam zrobić zdjęć, bo wyjechał 🤣. Teraz czekam na zdjęcia.

Do kompletu dorobiłam ciepłą czapkę, tym samym wzorem:


Zaraz po odcięciu nitki😁, taka świeżynka. Włóczka o dobrym składzie: 55% wełny, 35% akrylu, 10% kaszmiru, będzie grzała zimą. Robiłam w dwie nitki drutami nr 4, poszło szybko i czapka gotowa:







Już zaczęłam kolejną, będzie się działo😁.

W kąciku czytelniczym też ruch, w wolnych chwilach czytam:


Inność, nie zawsze nam się podoba, ale musimy ją szanować i dzięki temu mamy możliwość poznania ciekawych ludzi.

Dzisiaj króciutko, ale następnym razem się poprawię😁. 

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😁😘❤️.

Małgosia.


1 komentarz:

  1. Świetna czapka w typowo męskim wydaniu. Ja dziergam sweterki dla wnusi. Czekam na Twój sweter. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń