Obserwatorzy

niedziela, 26 czerwca 2022

Woreczek bieliźniany nr 64 z monogramem - urodzinowy❤️

 Prezenty najbardziej lubię robić własnoręczne, jak na razie nie miałam reklamacji 🤣.


Jak zwykle moja asystentka Lucynka sprawdzała równość krzyżyków:


I poganiała...🤣:


Byłam dobrą pracownicą😁:


Odpoczynek po krochmaleniu, a później prasowanie i gotowe:





Mam nadzieję, że prezent urodzinowy udany😁.

Choć zaczęły się u nas upały, nie przestaję w robótkowaniu, a co robię pokażę w następnym poście.

Jak zaszyję się w chłodnym miejscu, to czytam:


Jakiś czas temu czytałam pierwszą część, a teraz kontynuacja losów trzech przyjaciółek.

Prawdziwa przyjaźń potrzebna jest w życiu, właśnie ona pomaga nam przetrwać trudne chwile.

Przede mną trzecia część, zasiądę do niej z chęcią.

Lecę zamykać okna i spuszczać rolety, może jakoś uda się nam przetrwać upał.

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

5 komentarzy:

  1. Z radością oglądam te woreczki bieliźniane - są piękne! To wspaniały pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘, będę dalej dłubała te moje woreczki😁. Teraz, gdy kupić można wszystko zrobienie czegoś własnoręcznie ma bardzo specyficzną wartość, nie tylko materialną, ale i sentymentalną❤️.

      Usuń
  2. Śliczny woreczek! Ten monogram taki elegancki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu cudne są te Twoje woreczki :) takie prezenty najbardziej się docenia :) u nas też upał... chyba pójdę do piwnicy coś posprzatać tam teraz najchłodniej czyli będzie przyjemne z pożytecznym :))) Pozdrawiam i serdeczości przesyłam

    OdpowiedzUsuń