Obserwatorzy

niedziela, 10 października 2021

Turkusowa jesień🍁.

 Ta chusta powstała przez przypadek, jakiś czas temu znalazłam na Pintereście wzór, który można wykorzystać robiąc szal, chustę klasyczną, albo chustę od boku. Jest o tyle ciekawa, że robi się ją w dwóch kontrastowych kolorach, na zdjęciach był to czarny z tęczowym, jako, że nie miałam tęczowej włóczki, zastąpiłam ją cieniowanymi turkusami i tak powstała próbka:


Bardzo mi się spodobało, to co zobaczyłam, ale musiałam pokończyć wcześniej zaczęte prace, więc odłożyłam do koszyka i gdy nabrało mocy wskoczyło ponownie mi w ręce 😁:



Przy blokowaniu okazało się, że wyszła spora 200x95 cm, waga ok 250 gramów, 100g czarnego Gucia (akryl) i ok 150g Angora Active YarnArt (mohair z akrylem).

Wyszła duża i bardzo cieplutka,

 przetestowałam ją na dzisiejszym porannym powietrzu (+2 stopnie):



Zosia pozazdrościła i też się omotała😁:





Jako, że to nie moje kolory chusta poczeka na fankę turkusów i będzie myślę miłym prezentem, za chwilę okres świąteczny się zbliża, to będzie, jak znalazł😁.

Jesień w pełni, a u mnie przepięknie na kuchennym parapecie zakwitł fiołek:



Kupiłam go w markecie na wyprzedaży, bo nie rokował, a u mnie odżył, muszę mu dokupić przyjaciela, bo w kupie raźniej🤣.

W kąciku czytelniczym udało mi się przeczytać trzecią część Akuszerki Katarzyny Enerlich:


Ostatnia część sagi o zielarkach. Czy najmłodsza Małgosia pójdzie w ślady prababci, babci i mamy? Teraz bardzo często wracamy do korzeni i zamiast suplementów wybieramy zioła i produkty z nich zrobione.

Chętnie przeczytałabym kolejną część o losach tych kobiet, może autorka zdecyduje się na kontynuację 😁.

U nas słoneczna niedziela, więc idę pławić się w ciepełku, a przy okazji pozbieram orzechy🤣.

Życzę Wszystkim udanej niedzieli, pozdrawiam cieplutko do następnego postu 👋😘❤️.

Małgosia.


6 komentarzy:

  1. Śliczna chusta, fajna kolorystyka. Czytałam u Ciebie na blogu już o poprzednich częściach tej książki i muszę przyznać, że zaintrygowała mnie ta seria. Może kiedyś przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie zdecydowane kolory mają swój urok 😁. Książki tej autorki uwielbiam czytać, polecam serię Prowincja, osiem tomów czyta się migiem. Pozdrawiam cieplutko 🍁😘🍁.

      Usuń
  2. Piękny jest wzór tej chusty. Chusta wyszła bardzo oryginalna. Fiołki uwielbiam i mam ich sporo na parapecie. W tym momencie u mnie już przekwitły. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje jesienna chusta w turkusach. Na pewno wymagała wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń