Obserwatorzy

niedziela, 8 listopada 2020

Ażurowy kocyk dla Layli ❤️

 Mała Księżniczka już na świecie, a ja dopiero skończyłam kocyk:


Od kilku dni zabierałam się za blokowanie, ale przychodziłam tak padnięta z pracy, że dopiero wczoraj mi się udało:



Największym problemem były brzegi, góra-dół, to początek i zakończenie, ale boki...

Poszłam na łatwiznę, po prostu na początku i końcu robótki zrobiłam po cztery oczka lewe i wyszedł zgrabny rulonik:


Jak już wszystko uzgodniłam poszło migiem:





Nawet Zosia załapała się na zdjęcia, bo tym wzorem można zrobić szal, albo chustę, pomysł do przemyślenia, włóczka mi została, więc może...

Teraz składanie , pakowanie i wysyłka:





Chwilowo z kocykami przerwa, więc włączyły mi się inne pomysły:


Co z tego wyjdzie, zobaczymy😁.

Wieczorami troszeczkę poczytuję:


Ostatnia część sagi, bardzo współczesna i poruszająca tematy, które w obecnym czasie są na ustach kobiet i polityków.

Jesień w tym roku jest dziwna, w nocy ciepłej niż za dnia, jeszcze mnóstwo zielonych liści na drzewach.

Wszystko stanęło na głowie 🤣.

U mnie szara codzienność, jutro biegnę do pracy 😁.

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i jesienne 🍁🍂☔.

Do następnego postu 👋👋👋😘❤️.

Małgosia.


5 komentarzy:

  1. Przepiękny kocyk . Jest taki lekki i delikatny. Ciekawe co dziergasz nowego. Te czasy są okropne . Z chęcią uciekamy od złych emocji w robótki i strony książek. Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 🍁☘️🍁☘️🍁☘️🍁☘️🍁☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, i jest bardzo cieplutki, bo w składzie ma wełnę. Na co dzień pracuję z ludźmi, więc robótki i książki są dla mnie odskocznią, a na tapecie u mnie kilka woreczków dużych i małych, kilka chust, tęczowy szal i jeszcze kilka pomysłów, na które brakuje mi czasu😁. Pozdrawiam serdecznie i jesiennie 🍁 Marysiu 😘.

      Usuń