Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2018

Gwiazdki dla Gwiazdki:)).

Lato szaleje, ale poranki i wieczory bywają chłodnawe, a na taką pogodę trzeba być przygotowanym, więc dla małej Gwiazdki powstaje coś nowego:





Dodatkowy kocyk zawsze się przyda, więc zaczęłam kolejny:


Dwa motki "Kotka" i troszeczkę resztek "Malwiny" wystarczy na dziany prostokącik.
Praca była miłym przerywnikiem w zaczętych robótkach:).
Największym problemem było, jak przyszyć gwiazdki:


Czy takie rozsypane?


Czy uporządkowane?

Dylemat niesamowity, nie chciałam sama decydować, więc pomogła konsultacja z osobami zainteresowanymi i powstało coś takiego:


Kocyk nie jest duży 50x60 cm, akurat żeby otulić maluszka w wózku:).
Można go układać na różna sposoby:







Mam nadzieję, że podczas spacerów Amelka nie zmarznie:)).


Lato w pełni na moim tarasiku, zakwitły pelargonie:


Pierwszy raz mam wiszącą, zawsze się bałam, że przeciągi ją połamią, ale odkąd postawiliśmy drewniany panel rośliny mają się lepiej:).


Moja ulubiona "angielka" w tym roku obsypała się kwiatami i kolorystycznie dopasowała się do pozostałych.


Kolejny miesiąc moich zmagań z haftowanym domkiem:


Tym razem przybyło bardzo mało, ale nie zawsze mam czas żeby przysiąść na dłużej.


Każdy krzyżyk cieszy, więc stawiam je z wielką przyjemnością:)).


Bez względu na porę roku książki towarzyszą mi zawsze:


Druga część była bardzo przewidywalna, ale czytało się bardzo dobrze:).


Tam gdzie nas nie ma zawsze jest lepiej:)). Nie zawsze, to "lepiej" twórzmy sami, życiu trzeba pomagać, żeby nam było ciekawiej:)).

Kolejna niedziela minęła i czas poczynić przygotowania do kolejnego poniedziałku, nowych zdarzeń, nowych wyzwań:).

Pozdrawiam Wszystkich tu zaglądających "letnio" i słonecznie:)).

Małgosia.

8 komentarzy:

  1. Małgoś... takim kocykiem to każdy maluszek chciałby być otulany:) Hafcik pomalutku rośnie... więc się dzieje:)
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę i mam nadzieję, że zrobię jeszcze takich kilka, niech maluszki się cieszą. U mnie dzieje się dużo tylko nie mam czasu się chwalić, może jak będę miała urlop to nadrobię zaległości:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kocyk. I gwiazdki w rogu wyglądają super :)
    Piękne kwiaty ozdobiły Twój taras.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdki ułożone fajnie a kocyk wspaniały Amelka nawet późnym wieczorkiem nie zmarznie :)
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kocyk a gwiazdeczki na nim super się prezentują!!! Hafcik zapowiada się cudowny!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk cudny , każda opcja rozmieszczenia gwiazdek mi się podoba. Małgosiu jak sobie radzisz z tymi nitkami ? Istne szaleństwo , dla mnie nie do okiełznania. Miłego tygodnia !!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  7. Amelce na pewno będzie cieplutko i przyjemnie w takim ślicznym kocyku... domek rośnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń