Obserwatorzy

niedziela, 27 maja 2018

Kocyk dla Amelki.

Małe dziewczynki lubią mięciutkie rzeczy, więc wydziergałam dla Niej taki kocyk:



Biała włóczka dla niemowlaczków się sprawdziła, kocyk wyszedł milutki i bardzo dobrze się go robiło.


Wzór bardzo prosty, a wybrała go mama Amelki:).


Cały urok w prostocie:).


Brzeg wykończyłam szydełkiem, słupkami i muszelkami.


Jak zwykle zapomniałam zmierzyć robótkę, ale oparcie kanapy ma 110cm, więc kocyk ok 80-85 cm szerokości i ok 90-95 długości. Mam nadzieję, że Amelka tak szybko z niego nie wyrośnie:)).



Poskładany  wywędrował do nowej właścicielki i z tego co się dowiedziałam, dobrze jej służy:)).

Mam plany na kolejny kocyk, tym razem dla kawalera, a wzór ma być niespodzianką.

W kąciku czytelniczym kontynuacja rozpoczętej trylogii:


Nowe życie w nowym miejscu pełne wrażeń, nauki, przeżyć. Czy w cyrkowej rodzinie można być szczęśliwym?


Czas się zatrzymał dla bohaterki, choć życie płynęło dalej. Czy można wszystko po raz kolejny zaczynać od nowa? Warto przeczytać, wciąga niesamowicie:)).

Na dzisiaj tyle, albo aż tyle.
Zanosi się na burzę, więc idę sprawdzić co robią zwierzaki i zamknąć okna, choć chętnie pooglądam burzę z tarasu, bardzo lubię:).

Pozdrawiam wszystkich majowo, jeszcze wiosennie i burzowo:)).

Małgosia.

7 komentarzy:

  1. Małgosiu kocyk uroczy !!! Odpowiednio dobrana włóczka to już połowa sukcesu. Dziękuje za polecenie książek , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). Pozdrawiam serdecznie Marysiu:). Małgosia.

      Usuń
  2. Kocyk śliczny i na pewno posłuży długo małej damie:)
    U mnie właśnie zaczęło padać, a pioruny walą aż miło:) Bardzo lubię podglądać burzę, ale Alex się boi, więc siedzę i przytulam, mojego piesełka:)
    Pozdrawiam Małgoś serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam taką nadzieję:). U mnie na razie grzmi, ale nie pada. Pozdrawiam Ewuś cieplutko:). Małgosia.

      Usuń
  3. Bardzo ładny kocyk. Podoba mi się ten delikatny wzór.
    U mnie nadal upał i na burzę na szczęście się nie zanosi. W końcu. W ostatnich dniach burze występowały codziennie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk jest piękny.a ja tak bardzo pragnę deszczu w Szczecinie już ponad 4 tygodnie ani ciut ciut. W tej chwili grzmi ale to już druga sucha burza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, elegancki kocyk i nie da się ukryć że dzieci przepięknie w bieli wyglądają:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń