Obserwatorzy

niedziela, 18 sierpnia 2024

Kwietny len👜🏵️

 Miały być poduszki, a wyszły torby😁.

U mnie koncepcje zmieniają się z minuty na minutę i tym razem podobnie:


Na torbie kwiaty wyszły oryginalnie, musiałam trochę pokombinować żeby cały wzór się zmieścił, a w środku lekko poszalałam:



Jedna duża kieszeń, mniejsza na zamek, a całość zapinana na magnes. Na koniec mały akcencik:


Drugą torba też lniana, ale troszeczkę w innym stylu:


Nawet Lola zaakceptowała jej powstanie😁.





Pojemne kieszenie , a zamykanie ściągane sznurkiem, ogólnie pojemna, wiele się zmieści😁.

Pomysły na kolejne już są 🤔.

Między igłą, a nitką czytam:


Od początku do końca trzyma w napięciu, a na jedną z głównych postaci wysforowała się pani Ania, nauczycielka matematyki i fizyki z bardzo analitycznym umysłem. Coraz bardziej wciągają mnie książki tego autora 🤔.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 😘 ❤️ ☘️.

Małgosia.

5 komentarzy:

  1. Bonitas bolsas y el interior perfecto. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fajne torby. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne torby! I dziękuję za polecenie kolejnego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne torby . Jak starannie uszyte w środku. Takie materiałowe latem uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie ☀️🌞🌞☀️☀️

    OdpowiedzUsuń