Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2024

Szarość w koronkach😁

 Szare też może być piękne:


Szukałam wzorów na podkładki obiadowe, bo obiecałam zrobić koleżance i postanowiłam zrobić kilka na wzór, a że zalega u mnie sporo nitek, to spodobała mi się szara i poleciało:



I wyszła za duża ☹️:


Ale od przybytku głowa nie boli, wskoczy do szuflady i będzie czekała na swój czas😁.






Następna już zaczęta, może trafię z rozmiarem🤣.

A w międzyczasie:


Kolejna książka o prokuratorze Jakubie Kani, dzięki niej dowiedziałam się dużo o historii Polski, świata, Janie Matryce, bardzo pouczająca lektura. 

W niedzielny poranek przy kawie, zaczynam kolejny projekt, szal, którym pochwalę się za jakiś czas😁.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających, do miłego 👋 😘 ☘️ ❤️.

Małgosia.

1 komentarz: