Obserwatorzy

niedziela, 16 stycznia 2022

Turkusowe ciepełko 🤩

 Jeszcze nie koniec chłodów, więc wszelakie ocieplacze z pewnością się przydadzą😁.

Jesienią zrobiłam chustę, a teraz dorobiłam czapkę i mitenki w tych samych kolorach i wzorach:





Czapka a'la Smerfetka wyszła całkiem zgrabnie, myślę, że tak samo będzie się nosiła😁.





Nawet moja łapka wygląda korzystnie w tych mitenkach🤣.



Mam nadzieję, że właściciele chusty przypadnie do gustu taki komplecik i da jej ochronę w chłodne dni😁❄️☀️.

Rozwiązał mi się worek z mitenkami, ostatnio robię ich sporo, ale nie tylko, jeszcze kilka innych cudeniek mam na drutach i szydełku😁.

W Nowym Roku nowa książka:


Dla tych co lubią historię, która rozpoczyna się latem 1939 roku, dzieje młodych ludzi, którzy muszą się zmierzyć z wojenną rzeczywistością. Czyta się szybko i emocjami, już nie mogę się doczekać drugiej części.

Na dzisiaj tyle, życzę Wszystkim miłej niedzieli ❤️

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋👋👋😘❤️.

Małgosia.

6 komentarzy:

  1. Fantastyczny komplet, z pewnością przyda się na mroźne dni. Niestety nie czytałam tej książki, choć opis mnie swojego czasu zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ❤️, już jest noszony. Książka świetna, warto przeczytać. Pozdrawiam cieplutko 😘.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, naprawdę piękny! W moich ulubionych kolorkach, kształtny, ładnie ozdobiony. A książkę poszukam w naszej bibliotece, bo lubię takie historie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️, to dla fanki turkusów, bardzo się cieszę, że go dostała. Książka warta przeczytania. Pozdrawiam cieplutko 😘.

      Usuń
  4. Śliczny komplet. Bardzo mi się podoba , oryginalny wzór i świetne kolory. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘. Pozdrawiam cieplutko ❤️☀️🌷🌷

      Usuń