Obserwatorzy

niedziela, 12 grudnia 2021

Woreczek na świąteczne prezenty ❤️

 Co roku ten sam problem, w co zapakować prezent świąteczny, a zwłaszcza, jak jest nieduży.

Wymyśliłam coś takiego:


Niby nic, a w razie potrzeby jak znalazł😁


Kilka lat temu wyhaftowałam bieżnik świąteczny i zostało mi troszeczkę czerwonego lnu, a że nie lubię marnotrawstwa wymyśliłam takie małe co nieco:


Złota nitka Ariadna jest bardzo cienka, więc wzięłam ją podwójnie plus koraliki z zapasów, a wzór znalazłam na Pintereście.

Dwa wieczory, chwila przy maszynie i gotowe 😁:


Drobiazgi będą miały swoje miejsce, nie tylko te świąteczne.

Jeszcze kilka mi zostało, więc poszukam małych hafcików.

W tym tygodniu miałam troszeczkę więcej czasu na czytanie, więc udało mi się skończyć kolejną:


Coraz bardziej wciągam się w sprawy Chyłki, nie oglądam filmów, ale czyta mi się fajnie.

Już zaklepałam w bibliotece kolejną część.

Kończy się niedziela w bieli, bo podobno od jutra roztopy☹️.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.


2 komentarze:

  1. Przepiękny woreczek! W sumie sam w sobie może być prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, cudne... na przyszłe święta zgapię pomysł od Ciebie Małgosiu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń