Obserwatorzy

niedziela, 28 listopada 2021

Woreczek bieliźniany nr 57❤️

 Wiem, wiem zanudzam, ale cóż poradzę, że jest na nie zapotrzebowanie i spełniają formę prezentu na wszelkie okazje.

Jak to dobrze, że mam jeszcze zapasy lnu🤣, to w każdej chwili mogę siąść i coś wyhaftować:








Wykonane, spakowane, obfotografowane i gotowe do drogi😁.

Kolejny już zaczęty, ale to za jakiś czas, bo teraz muszę przyspieszyć robótki na drutach i szydełku.

Mikołaj już czeka na dostawę ode mnie 🤣, tym razem sweterek dla małej panienki, oczywiście w jedynym odpowiednim kolorze:


Coraz mniej zostaje mi czasu na czytanie, ale choć kilka stron dziennie udaje mi się ogarnąć:



Romansidło z historią w tle, wciągnęło mnie bardzo, w długie jesienne wieczory przyjemnie czyta się takie książki.

Już południe niedzielne, jak ten czas pędzi i ja też pędzę przygotowywać obiad🏃.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających do mnie zaglądających, do miłego 👋😘❤️.

Małgosia.

3 komentarze:

  1. Świetny woreczek. Kiedyś robiłam tym wzorem sweterki , właśnie mi przypomniałaś. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie woreczki są piękne i rzeczywiście - są świetnym pomysłem na prezent. Sweterek zapowiada się cudnie! No i uwielbiam podglądać książki, które czytają blogowe koleżanki - potem wiem, co wybrać dla siebie :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia

    OdpowiedzUsuń