Obserwatorzy

niedziela, 19 września 2021

Słoneczna chusta na chłodne dni ☀️.

 Z dnia na dzień się ochłodziło, więc przydałoby się czymś ciepłym okryć ramiona:


Miałam jeden motek Alize angora gold ombre batik 825m w motku i żadnych planów na niego, aż przyjechała moja bratanica Kasia i stwierdziła, że chusta w takim kolorze będzie Jej pasowała do nowego płaszczyka na jesień. Pomysłów na wzór było wiele, ale stanęło na klasyce, ścieg francuski z małym ażurem na koniec.



Robienie tym wzorem to ogromna monotonia, uważać tylko trzeba przy dodawaniu oczek, dopiero na końcówce chwilę poświęciłam prostemu ażurowi:



Chusta nie wyszła duża ok 160x70 cm, bo wzór francuski jest włóczkożerny, ale za to bardzo puszysty i mięciutki🐈.



W chłodne dni z pewnością otuli i ogrzeje:




Za kilka dni będzie u właścicielki, teraz czeka na pakowanie i wysyłkę😁.

Plany na kolejną chustę już mam, ale teraz kończę kwadratowiec dla córki i w następnym poście właśnie nim się pochwalę.

W ramach przerywnika czytam choć kilka kartek dziennie, bo bez tego trudno przetrwać:


Kolejna saga w moim czytaniu , skrawek życia ludzi w innej epoce w innym miejscu, bohaterowie, to prości ludzie, którzy mają plany, marzenia, pomimo tego, że codzienność ich przytłacza.

Czekam na kolejną część 😁.

U nas dzisiaj chłodny i bardzo wietrzny dzień, na ocieplenie idę upiec drożdżówkę ze śliwkami.

Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających 😘, do następnego postu 👋👋👋.

Małgosia.


2 komentarze:

  1. Wyszła bardzo fajna chusta, prawdziwie jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta Małgosiu. Nie lubię robić ściegiem francuskim , ale zawsze bardzo mi się podoba. Miłego czytania. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń