Obserwatorzy

niedziela, 27 czerwca 2021

Woreczek bieliźniany nr 49 dla Pana😁

 Już dawno nosiłam się z takim zamiarem, że popełnię woreczek w męskim wydaniu.

Jak to u mnie bywa, oczywiście przez przypadek🤣.

Robiłam poszukiwania guziczków do sweterka, a znalazłam lniane letnie spodnie, kupione z 20kg temu, które nie doczekały się noszenia☹️, ale za to okazały się wspaniałym materiałem na męski woreczek:


Faktura lnu bardzo mi się spodobała, lekko zgrzebne i do tego w paski, wręcz cudo😁.

Wzorów miałam sporo, ale jako pierwsze skarpety-podkolanówki:



Tu dopiero zeskoczyły z tamborka, jeszcze widać ślady.


Woreczki dla Panów są mniej okazałe, ale muszą być eleganckie, dlatego zamiast koronek i troczków wszyłam zamek, bo to praktyczne i proste w obsłudze:


Rozpędziłam się i zaczęłam kolejny, na męskie niewymowne🤣:


Będzie do kompletu😁.

W kąciku czytelniczym czwarta część już przeczytana:


W świąteczny czas wszystko się układa, nawet to co niemożliwe może zaistnieć❤️.

Dzisiaj krótko, bo jestem padnięta, trafiła mi się pracująca niedziela.

Teraz czas na odpoczynek i przygotowania do nowego tygodnia.

Pozdrawiam serdecznie Wszystkich do mnie zaglądających i do następnego postu 👋👋👋😘❤️.

Małgosia.




1 komentarz: